Як відкрити магазин «Фрукти-Овочі»

Як відкрити магазин «Фрукти-Овочі»

У статті розказано, як відкрити магазин «Фрукти-Овочі», з чого підприємцю краще почати, які перспективи фруктово-овочевого бізнесу.

Роздрібна торгівля фруктами та овочами – це справа не проста, як стверджують підприємці, які не один рік займаються фруктово-овочевим бізнесом. Дійсно фрукти і овочі – це найчастіші продукти, які швидко псуються, якщо порушені умови їх зберігання (температура, вологість). Підприємець в зв’язку з цим несе додаткові ризики. З іншого боку такі продукти харчування як фрукти або овочі користуються попитом, особливо взимку і ранньою весною, коли найбільше організм відчуває нестачу вітамінів.

Відкриття власного магазину «Фрукти-Овочі» – це перспективний захід, якщо у підприємця є за плечима певний досвід реалізації такого роду продукції, є певні фінансові заощадження, які йому доведеться інвестувати в свій бізнес. Перспективи овочево-фруктового бізнесу очевидні, розмір щомісячного доходу залежить від масштабів торговельної діяльності, обсягу капіталовкладень, витрачених на рекламу, відпрацювання системи поставок, організації збуту. У місті з населенням в кілька сот тисяч чоловік овочевий магазин в хорошому, людному місці можна відкрити, маючи в своєму розпорядженні фінансові кошти в розмірі не менше 60000 доларів. У такому випадку власник торгового підприємства може розраховувати на дохід в 3-5 тисяч доларів, природно в сезон він може заробити в два рази більше.

Оформлення торгового підприємства – не зовсім проста задача з чисто юридичної сторони. Підприємцю доведеться зібрати цілий пакет дозвільної документації. Доведеться потурбувати такі організації як пожежна служба, місцевий орган санітарно-епідеміологічного нагляду і так далі. На збір папірців може піти кілька тижнів, плюс ще якийсь час на укладання договору з фірмами, які займаються установкою, обслуговуванням магазинного обладнання (холодильне обладнання, ваги, фасувальне обладнання і так далі).

Приміщення для магазину, що спеціалізується на продажу фруктів і овочів, знайти нескладно, відмінно підійде торгова площа в спальному районі, десь недалеко від вокзалу, метро, ​​великого торгового центру. У разі якщо підприємець планує відкрити звичайну овочеву лавку, приміщення площею в 60 квадратних метрів точно підійде. З цієї самої території 45 квадратних метрів піде на облаштування торгового залу, а все інше на підсобні приміщення.

Розмір доходу звичайного фруктово-овочевого магазину, розташованого в спальному районі міста в великій мірі залежить від організації торгового процесу, якості обслуговування покупців, цінової політики власника торгового підприємства, широти товарного асортименту. Власник магазину повинен постійно стежити, щоб на прилавках його крамниці були тільки якісні, свіжі продукти, а продавець завжди був привітний і ввічливий з покупцями, в торговому залі було чисто, стояв приємний запах свіжих фруктів, овочів. Все це в комплексі визначає ефективність роботи торгового підприємства, обсяг товарообігу, прибутковість бізнесу.

Постачальників продукції вибрати не завжди просто, адже на ринку працює безліч займаються оптовою торгівлею овочів, фруктів підприємств. Йдеться про великі компанії, невеликих фірмах, що пропонують продукцію різної якості, які сповідують різну цінову політику, практикуючих різні умови партнерських взаємин і так далі. При виборі постачальника найбільше уваги приділяється якості реалізованої ним продукції, його цінової політики. Сумлінність постачальника – це не менш важливий параметр відбору, коли формуєш базу постачальників. На перших порах варто проводити закупівлю у різних постачальників, щоб після, провівши загальний порівняльний аналіз, вибрати найбільш надійних, сумлінних і лояльних в плані цінової політики. Закупівлі повинні проводитися без перебоїв, точно за графіком. Продукція, яка злегка залежалася на прилавку, почала псуватися, реалізується вже зі знижкою, причому знижкою в 30-60%.

Перелік товарів, які можна продавати через фруктово-овочеву лавку повинен налічувати як мінімум 60 найменувань продукції. Підприємець повинен забезпечить широкий асортимент товарів, щоб покупець міг знайти в його крамниці все, що завгодно, починаючи від елементарної капусти, цибулі, буряка і закінчуючи різними екзотичними фруктами, доставленими літаком з іншого континенту (ананас, манго, банани). Асортимент магазину можна урізноманітнити за рахунок таких товарів як фруктові консерви, джеми, фруктові, овочеві соки, масла.

Фрукти, які характеризуються приємним запахом, краще продавати з відритих, не засклених полиць, щоб запах, що виділяється ними стимулював відвідувачів магазину робити покупки. Багато власників магазинів даної спеціалізації успішно використовують для цих цілей спеціальні штучні ароматичні суміші, щоб створити в торговому залі сприятливу «апетитну» атмосферу.

У процесі створення сприятливої ​​для ефективної торгівлі атмосфери істотні роль відводиться безпосередньо продавцеві, який частково формує репутацію торгового закладу, відповідає за якість обслуговування. Продавець повинен бути вихованим, чемний, привітний з покупцями, видаляти належну увагу постійним клієнтам, всіляко стимулювати їх прихильність. Покупець повинен себе відчувати в магазині комфортно, знати, що йому там раді, завжди готові прислужитися. Це в кінцевому підсумку визначає якісний рівень магазину, обсяг його щоденних продажів, виручку, репутацію, популярність і так далі. Успіхів!